Strategie en resultaten

We doen er alles aan om het aanbod van onze producten en diensten zo goed mogelijk aan te laten sluiten op wat onze klanten willen. Daarbij houden we altijd ons doel voor ogen: plezier en vooruitgang met elke verbinding. We maken onze producten steeds beter en zorgen voor een positieve klantervaring. We bieden het beste entertainment en zorgen voor volop kijkplezier. We leveren snel en betrouwbaar internet. We bundelen onze vaste en mobiele producten en laten onze klanten genieten van voordelen zoals interessante kortingen, extra tv-zenders en een pakket om veilig online te zijn. We lopen voorop in de laatste ontwikkelingen, zoals Internet of Things (IoT), dat steeds meer apparaten met elkaar en met internet verbindt. Voordat we nieuwe producten in de markt zetten, testen en bespreken we deze uitgebreid met onze klanten. Zij zijn een belangrijke schakel in de ontwikkeling van nieuwe concepten.

Als aanbieder van vaste én mobiele netwerkdiensten hebben we in Nederland een sterke marktpositie en zijn we relevant voor onze klanten. Daarom werken we hard om nieuwe producten naar de markt te brengen en bestaande producten te laten groeien:

Beste content en kijkervaring

Onze ambitie is om het beste en meest uitgebreide aanbod aan entertainment te leveren en om onze klanten een probleemloze kijkervaring te bieden.

Beste internet

VodafoneZiggo heeft een wijdvertakte en eersteklas infrastructuur in Nederland, zowel vast als mobiel. Toch vinden onze klanten dat de verbindingen nog beter kunnen.

Beste convergente proposities

Het bundelen van vaste en mobiele producten biedt onze klanten verschillende voordelen, zoals interessante kortingen, extra tv-pakketten en een veilig online pakket. Sinds we in april 2017 begonnen met het aanbieden van gebundelde abonnementen op internet, tv én mobiel schaften al meer dan 1,3 miljoen huishoudens deze aan.

Internet of Things

VodafoneZiggo loopt voorop met oplossingen voor Internet of Things (IoT). Met name voor onze zakelijke klanten leveren we een belangrijke toegevoegde waarde, onder meer vanwege ons landelijk dekkend netwerk voor IoT en de ervaring van onze moedermaatschappijen Liberty Global en Vodafone Group.

Kerncijfers