Onze strategie
2019 was het derde jaar in het bestaan van VodafoneZiggo. We hebben inmiddels ontzettend veel bereikt. We hebben één gemeenschappelijk doel, één strategie en één set gedeelde waarden.
Strategie en resultaten
De klant centraal stellen in alles wat we doen. Dat is de belofte die we aan onze klanten doen en die we elke dag opnieuw willen waarmaken.
Klantervaring
De tijden veranderen en onze klanten veranderen mee. Zij weten beter wat zij willen en zijn kritischer dan ooit. Zij informeren zich online en vergelijken VodafoneZiggo met andere organisaties, zowel binnen als buiten de telecomsector.
Privacy
VodafoneZiggo heeft een grote verantwoordelijkheid voor de bescherming van klantgegevens en het bewaken van de vertrouwelijkheid van communicatie. Dit gaat verder dan het naleven van wet- en regelgeving.
Veiligheid
We willen dat onze klanten erop vertrouwen dat hun data 100% veilig zijn bij VodafoneZiggo.
Duurzame inkoop
VodafoneZiggo heeft duurzaamheid hoog in het vaandel staan. De afdeling Inkoop ziet er daarom op toe dat de goederen en diensten die we inkopen, steeds duurzamer worden en voldoen aan onze ethische standaarden.
Doelen en ambities
Het ondersteunen van klanten verandert van reactief naar proactief, waardoor we de klantervaring naar een hoger niveau kunnen tillen. De data waarover wij beschikken, helpen ons om voorspellingen te doen over onze systemen en producten.
Strategie en resultaten
Digitalisering is een belangrijke factor in de economische ontwikkeling van Nederland. Om koploper te blijven op digitaal gebied, moeten we beschikken over de beste vaste en mobiele netwerken. VodafoneZiggo pakt die handschoen graag op.
Digitale organisatie
De vier uitgangspunten voor digitalisering in onze organisatie zijn:
Gelijke kansen in de digitale samenleving
De digitale samenleving geeft mensen vele mogelijkheden. Zij biedt volop kansen op zelfontplooiing, brengt mensen met elkaar in contact en stelt hen in staat snel en gemakkelijk ideeën uit te wisselen.