Strategie en resultaten

De klant centraal stellen in alles wat we doen. Dat is de belofte die we aan onze klanten doen en die we elke dag opnieuw willen waarmaken.

Lees meerStrategie en resultaten

Klantervaring

De tijden veranderen en onze klanten veranderen mee. Zij weten beter wat zij willen en zijn kritischer dan ooit. Zij informeren zich online en vergelijken VodafoneZiggo met andere organisaties, zowel binnen als buiten de telecomsector.

Lees meerKlantervaring

Privacy

VodafoneZiggo heeft een grote verantwoordelijkheid voor de bescherming van klantgegevens en het bewaken van de vertrouwelijkheid van communicatie. Dit gaat verder dan het naleven van wet- en regelgeving.

Lees meerPrivacy

Veiligheid

We willen dat onze klanten erop vertrouwen dat hun data 100% veilig zijn bij VodafoneZiggo.

Lees meerVeiligheid

Duurzame inkoop

VodafoneZiggo heeft duurzaamheid hoog in het vaandel staan. De afdeling Inkoop ziet er daarom op toe dat de goederen en diensten die we inkopen, steeds duurzamer worden en voldoen aan onze ethische standaarden.

Lees meerDuurzame inkoop

Doelen en ambities

Het ondersteunen van klanten verandert van reactief naar proactief, waardoor we de klantervaring naar een hoger niveau kunnen tillen. De data waarover wij beschikken, helpen ons om voorspellingen te doen over onze systemen en producten.

Lees meerDoelen en ambities

Mobiele telefoons, antennes en gezondheid

We willen dat onze producten en diensten veilig zijn en dat onze klanten zonder zorgen hun mobiele telefoon en draadloze apparatuur kunnen gebruiken.

Lees meerMobiele telefoons, antennes en gezondheid