Smarter Working

Bedrijven zijn altijd op zoek naar manieren om zo slim, efficiënt en duurzaam mogelijk te werken. Wij ondersteunen hen daarbij met onze 'Smarter Working'-oplossingen, waarbij we verschillende technologieën combineren om de ideale werkomgeving te creëren. Wij ontwikkelen hiervoor voortdurend nieuwe producten en diensten op basis van de trends die we waarnemen en voorspellen. Samen met klanten testen we nieuwe werkconcepten.

Smarter Working maakt werken in teams overal en altijd mogelijk. Collega's zijn altijd met elkaar verbonden door geïntegreerde vaste en mobiele communicatie. Elke medewerker heeft één enkel account en één digitale werkplek met toegang tot applicaties in de 'cloud' om samen te werken via pc, laptop, smartphone en tablet. Zo werken zij bijvoorbeeld gelijktijdig in dezelfde spreadsheet of hebben zij overleg via videobellen.

We vervangen oude hardware- en software door systemen en programma's die sneller en gebruiksvriendelijker zijn. We maken gebruik van veilige verbindingen, zoals ipVPN. Hiermee hebben medewerkers toegang tot bedrijfskritische gegevens, zonder dat zij zich zorgen hoeven maken over dataverlies. Met Smarter Working werken mensen op de plek waar zij het best tot hun recht komen, waardoor organisaties besparen op vastgoed en reiskosten. Omdat zij minder reizen, is dat ook beter voor het milieu.