Digitale ontwikkelingen

De digitale revolutie verandert de wereld om ons heen en dat gaat razendsnel. Technologische ontwikkelingen volgen elkaar in hoog tempo op. Data zijn onmisbaar om beslissingen te nemen en om klanten zo goed mogelijk te bedienen. Bedrijven gebruiken nieuwe technieken om hun klanten van dienst te zijn, zoals chatbots en handige smartphone-apps. De markt in diverse sectoren verandert drastisch door nieuwe digitale businessmodellen, die bedrijven helpen de mogelijkheden van digitalisering optimaal te benutten.

Onze klanten veranderen ook. Zij zijn kritischer en willen dat bedrijven hen snel, goed en op maat helpen. Als zij onze diensten beoordelen, vergelijken zij ons niet alleen met telecomaanbieders, maar ook met bedrijven in andere sectoren, zoals Coolblue, Apple en Amazon. Om als bedrijf relevant te blijven is het cruciaal dat we meebewegen met de digitale ontwikkelingen in de markt en dat we onze klanten écht centraal stellen in alles wat we doen. We moeten sneller, gerichter en flexibeler handelen.

Digitalisering is van immens belang, nu en in de toekomst. We zoeken een gezonde balans tussen slimme technologie en menselijk contact. Inzichten verwerken we direct in onze systemen, zodat we de klant op zijn wenken bedienen. Daarbij past ook een agile manier van werken.

Robin Kroes
Executive Director Strategy Insights & Integration

We betrekken onze klanten bij onze digitale ontwikkeltrajecten, waarmee we sneller inspelen op hun veranderende wensen en op technologische veranderingen. We groeien mee met de wensen van onze klanten en bieden zo betere producten, diensten en ervaringen. Digitalisering maakt onze organisatie efficiënter en drukt de kosten.

Tegelijkertijd hebben we oog voor wat digitalisering betekent voor de verschillende groepen in onze samenleving. We willen dat iedereen gelijke kansen heeft in de digitale maatschappij. Daarom ontwikkelen we speciale programma's voor jong en oud en ondersteunen we diverse initiatieven om mensen digitaal vaardig te maken.