Er zijn 37 resultaten gevonden.
Onze strategie
2019 was het derde jaar in het bestaan van VodafoneZiggo. We hebben inmiddels ontzettend veel bereikt. We hebben één gemeenschappelijk doel, één strategie en één set gedeelde waarden.
Strategie en resultaten
De klant centraal stellen in alles wat we doen. Dat is de belofte die we aan onze klanten doen en die we elke dag opnieuw willen waarmaken.
Klantervaring
De tijden veranderen en onze klanten veranderen mee. Zij weten beter wat zij willen en zijn kritischer dan ooit. Zij informeren zich online en vergelijken VodafoneZiggo met andere organisaties, zowel binnen als buiten de telecomsector.
Privacy
VodafoneZiggo heeft een grote verantwoordelijkheid voor de bescherming van klantgegevens en het bewaken van de vertrouwelijkheid van communicatie. Dit gaat verder dan het naleven van wet- en regelgeving.
Veiligheid
We willen dat onze klanten erop vertrouwen dat hun data 100% veilig zijn bij VodafoneZiggo.