Doelen en ambities

Ons portfolio

We werken aan een software-update van de Mediabox XL, waardoor in 2020 meer dan een miljoen klanten ook kunnen profiteren van de geheel nieuwe kijkervaring van Ziggo. Denk daarbij aan online opnames maken en afspelen in plaats van op de harde schijf in het apparaat en een naadloze integratie met de Ziggo GO-app. Ook verbetert deze update de levensduur van de Mediabox XL.

In de toekomst maken we vaker gebruik van cloud-diensten en gebruiken we steeds kleinere en krachtigere chips, wat leidt tot kleinere producten.

Internet of Things

De mogelijkheden van Internet of Things gaan we optimaal benutten. Denk aan veilige led-straatverlichting, patiënten opereren op afstand of parkeersensoren waarmee automobilisten een parkeerplek vinden zonder rondjes te rijden.

Smarter Working

In 2020 blijven we bedrijven verder ondersteunen om zo slim, efficiënt en duurzaam mogelijk te werken. Daarom blijven we investeren in ons GigaNet en adviseren we zakelijke klanten, onder andere in ons Experience Center, hoe ze het beste onze producten en diensten kunnen gebruiken.

Innovatie

Ook in de toekomst blijven we continu in gesprek met onze partners, om samen naar innovatieve oplossingen te zoeken die ons verder helpen in de digitale wereld.

Technologie inzetten voor de maatschappij

Met de kracht van connectiviteit en innovatieve oplossingen kunnen we de gezondheid, veiligheid en kwaliteit van leven verbeteren. Dankzij de technologie van Internet of Things (IoT) kunnen we niet alleen patiënten op afstand monitoren, maar ook medicijnen en donororganen tijdens transport. Daarnaast biedt IoT gemak en veiligheid. Zo wordt het mogelijk om fietsen of elektrische scooters te traceren, dijken te controleren en grondtrillingen te meten. Met behulp van het Instant Network-programma installeren we tijdelijke netwerken in rampgebieden, zodat huldiensten en inwoners met elkaar en de buitenwereld contact kunnen maken. De komende jaren willen we de gezondheid of kwaliteit van leven van meer mensen verbeteren via IoT of andere digitale oplossingen.

Doelstelling 2020

Aantal 'No Isolation' Robots